باید به مسئول داروخونه بگی وقتی کسی میاد برا شیر خشک اول کدملی و بعد تاریخ تولدنوزاد رو بپرسه
عزیزم حتما وقتی تو داروخانه داشتی میگفتی فهمیدن
من همیشه همسرم کد ملی مینویسه رو برگه میده مسئول داروخانه
برو بیمه سوال کن .پیگیری کن
برای منم همین اتفاق افتاده کدملی بچمو دزدیدن ما کلی پیگیری هم کردیم تهش گفتن یکم هر ماه برید کل سهمیه ماهشو بگیرید شمام همینکارو کن
وقتی کد ملی بچتو میدادی یکی فهمیده حتما
خب حتما کدملیشو خودت دادی دیگ ب یکی
وگرنه غریبه از کجا میخاد کدملیه دخترتو بدونه
سلام باید بری مرکز بیمه سلامت پیگیری کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.