زیر نظر پزشک شیرخشک با سرنگ بده بهش کنار شیر خودت بذار زیاد شیر بخوره زود وزن بگیره زردیش بره
دستگاه براش بیارید خونه
چون زود زایمان کردی
ببین کاری که من میگمو بکن . طب ابوعلی سیناست . اب هندونه بگیر یخ نباشه یکم با اب گرم قاطی کن بچه رو بردی حموم بمال به بدنش . اب رو اتیشه . ضرر که نداره
دستگاه بیار خونه وقطره بیلی استاپ برای من خوب بود البته من زردیش 19بود بستزی شدبا یازده مرخص شدیم اخرشم قطره خوبش کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.