۴ پاسخ

هیچ وقت اینو نزن بدتر میکنه

از عطاری پودر سرنج بگیر، عالیه تو 24ساعت کاملا خوب خوب میشه اثرش نمیمونه

کورتون زیاد خوب نیست ولی سریع هم خوب میکنه
تا سه بار بیشتر نزن

این کورتونیه برای نی نی خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان پسر اخمو😼 مامان پسر اخمو😼 ۱۴ ماهگی