سلام خانما این ست ۱۹ تیکه قشنگه واسه دخترم خریدم

تصویر
۱۲ پاسخ

مبارکه بسلامتی تن کنه

خیلی قشنگه عزیزم
ولی خرس بیشتر واسه پسره

بعد عید یهو همه چی چند برابر شد☹️

مبارک باشه عزیزم سایز صفر گرفتی؟ منم از همین گرفتم من اسفند ماه گرفتم ۲ونیم

منم این مارک رو خریدم۲۲۰۰

مبارکش باشه

فیمتش چنده

خیلی خوشم اومد قشنگه مبارک باشه

مبارکش باشه عزیزم اره خیلی خوشگله

اره گلم.ایشالله بسلامتی بغل بگیریش

آره عزیزم بسلامتی تنش کنی🥰🥰

مبارکش باشه 😍

سوال های مرتبط

مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دل آرا💜🐻 مامان دل آرا💜🐻 ۱۰ ماهگی
مامان رها مامان رها هفته سی‌ونهم بارداری