خانما این ست قشنگه واسه بیمارستان

تصویر
۱۶ پاسخ

عزیزم این ست رو شما خریدین یا نه

ولی خیلی ناناسه

عزیزم اتاقت خصوصیه ؟ بنظر من اصلا نمیتونی اینارو بپوشی من ک لباس بردم و وسایل ارایشی انقدر درد داشتم ب زور میرفتم دستشویی دیگه خدا برسع ب این لباس پوشیدن و فلان

قیمتش چنده. ارزش ندازه واسه ی بار پوشیدن فک کنم بالای 3 میشه

ارع عزیزم خیلی قشنگن منم ازاینا خریدم

من میخواستم بخرم گفتم فقط یکبار میشه پوشید بعد دوباره گفتم فقط واسه بچم بخرم که توی بیمارستان بپوشه عکاسی میکنن واسه خودم نمی‌خرم

آره خیلی 😍

بنظر من رنگ سفید بخر یا کرمی ک برا بچه بعدیت هم بتونی بپوشی

اره خیلی

من از الان میگردم که لباسی باشه که بعدها هم بپوشی بلوز وشلوار باشه تا راحت باشم باهاش

میشه بگید از کجا خریدین؟

خیلی خوشگلهههه

منم میخواستم بخرم پشیمون شدم

خیلی خوشگله قیمتشم بالاس فقط حیف که بعدها به درد نمیخوره فقط یبار پوشیده میشه

خیلی قشنگه عزیزمممم

قشنگ چیه خیلی قشنگه 😍

سوال های مرتبط

مامان Aymah🩷🤰 مامان Aymah🩷🤰 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرتیا💙 مامان آرتیا💙 ۱۱ ماهگی
مامان فسقلیم🎀 مامان فسقلیم🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیا مامان دنیا ۹ ماهگی
مامان 🩵الوین خان 🩵 مامان 🩵الوین خان 🩵 ۳ ماهگی
مامان الین مامان الین هفته سی‌ودوم بارداری