این ست ۱۹ تیکه خریدم برای بیمارستان چطوره؟

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم مبارک باشه منم ۱۹ تیکه سایز صفر گرفتم شما سایز صفر گرفتید یا یک ؟

مبارک باشه عزیزم
چند گرفتی

مبارکه قشنگه خیلی هم خوبه و همچیز ب درد میخوره من سر پسر اول انقد پوشوندم و خوب بود برای دومی هم موند جنس عالی

مبارک باشه ولی خیلی چیزاش اضافیه

سوال های مرتبط

مامان Aymah🩷🤰 مامان Aymah🩷🤰 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ابوالفضل و نورا مامان ابوالفضل و نورا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هانا کوچولو🍼 مامان هانا کوچولو🍼 ۲ ماهگی