سرهمی + ست صورتی روشن...
8 و ۱۰ و ۱۳ و ۱
ب جا ۸و۱۲
۴و۵ هم میتونی
۷و۸و۱۰و۱۲
کدوم بیمارستان میری؟
بنظر من اصلا نیاز نمیشه۶/۷/۱۱
کلاه هم ی دونه کافیه بجای پاپوش جوراب برداری بهتره حالا میتونی پاپوش هم ببری موقع برگشت بپوشونی
اگر بیمارستان خصوصی میری خودشون لباس تنش میکنن هیچ کدومو نبر نهایتا یه دست برای تعویض ببری کافیه
برای من نیاز نشد
شماره ۵ و ۸ برای بیمارستان خوبه با دستکش و کلاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.