۸ پاسخ

سرهمی + ست صورتی روشن...

8 و ۱۰ و ۱۳ و ۱

ب جا ۸و۱۲
۴و۵ هم میتونی

۷و۸و۱۰و۱۲

کدوم بیمارستان میری؟

بنظر من اصلا نیاز نمیشه۶/۷/۱۱
کلاه هم ی دونه کافیه بجای پاپوش جوراب برداری بهتره حالا میتونی پاپوش هم ببری موقع برگشت بپوشونی

اگر بیمارستان خصوصی میری خودشون لباس تنش میکنن هیچ کدومو نبر نهایتا یه دست برای تعویض ببری کافیه
برای من نیاز نشد

شماره ۵ و ۸ برای بیمارستان خوبه با دستکش و کلاه

سوال های مرتبط

مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهشتم بارداری