نوش جان . ولی روغن زیاد داره
دوستان چرب نیس فلش زدم قمر نزاشت درست حسابی عکس بگیرم
بعدشم گوشت گوسفند خودش چربه دیگ
نوش جانش
خوبه
چربی هم دکتر پسرم میگه برای بچه ها لازمه
تازه شکمش هم کار میفته
والا دغدغه ما مادراست
وایییییی از این بشقاب ها مامانم داشت قدیمااااا الان دوتا مونده بود ازش خواهرم گرفت ازش واسه یادگاری
اخی یادش بخیر❤❤❤
نوش جونش چجوری درست کردین؟؟
غذای دخترمنم همینه😋
نوش جانش
میشه منم دخترت بشم🥲😂
نوش جانش
نوش جون منم برای دخترم گوشت و برنج گذاشتم اما برنجش بنظرم چرب وقتی خورشت چرب بودنی باید برنج بی روغن باشه یا کم روغن شایدم آب گوشته تو عکس اینطور افتاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.