۲ پاسخ

اره چرانشه بگیرخیلیم عالیه یادگاری می مونه براش

چرا نشه من وقتی دخترم رو یکسالگی بردم آتلیه همسرم نتونست بیاد خودم باهاش عکس انداختم

سوال های مرتبط