موهای دختری رو با بدبختی بافتم😁

تصویر
۱۰ پاسخ

موهای دختر من🎀😍

تصویر

خیلی تمیز بافتی افرین😂

چجوری یعنی اصلا کوتاه نکردی از وقتی دنیا اومد آخه من تند تند کوتاه میکنم

عزیزممممم

من همیشه یک فصل کتک میخورم از دخترم تا بگذاره موهاشو شونه کنم

ای جونم ماشالله ب موهاش

اخ جانم ماشاالله😘😍

وای قلبم ماشالله🫠🫠🫠🫠

خوش به سعادتت چقدرم ناز شده
دختر من هنوز موهاش کوتاهه تو کش نمیره🥲

خداحفظش کنه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان Qamar🌛Fajar🌞 مامان Qamar🌛Fajar🌞 ۲ سالگی
مامان اروین مامان اروین ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری