قشنگ بافتم بنظرتون؟

تصویر
۸ پاسخ

خیلی قشنگه آرامش میده به آدم عالی

اره خوشگل شده ،ماشالله هنرمند

به به عالیه

خیلی خوبه خیلی دوست دارم کار کنم مول اینا ولی حیف

خیلی زیبا. آفرین

چه خوشگله من یه قالیچه ازاین مدل دارم، از یه خانم مهربون کادو گرفتم

خیلی نازه😍😍😍

اره خوشگله اسمش چیه؟

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط