سلام قشنگا
ظهرتون بخیر
کمردرد خفیف توی هفته ی من طبیعیه؟؟

۹ پاسخ

منم از اشب لکه بینی قهوه ای تیره دارم

منم کمر درد از اول بارداریم

شدیدم طبیعیه عزیزم

من هنوزم کمرم خیلی درد داره اصلا نمیتونم خم و راست بشم ولی میگن طبیعیه دیگه نمیدونم

آره طبیعیه منم اینجوریم

بله جانم

خیلی طبیعی اگ دستات و پاهات و گردن درد داشته باشی خیلی عادیه تا آخر بار داری هست همراهت نگران نباش

بله عزیزم

عزیزم ترشح اینا داری

سوال های مرتبط

مامان نانا
🫀👶🏻 مامان نانا 🫀👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه امام رضا🩷 مامان هدیه امام رضا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری