کمردرد خیلی خیلی خفیف تو هفته من طبیعیه؟

۵ پاسخ

آره طبیعیه

اره عزیزم

بخدا من تو سه ماه اول نمی‌تونستم پاشم یعنی شدید کمر درد داشتم الان یکم بهترم

آره منم زیاد سرپا باشم اینجوری میشم

اره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان نانا
🫀👶🏻 مامان نانا 🫀👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تربچه💚 مامان تربچه💚 ۷ ماهگی
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۳ ماهگی