بله طبیعیه منم اینجوری بودم
طبیعیه بقول مامانبزرگم هفته های اول بچه میخواد برا خودش جا باز کنه حالا دردش غیر تحمل شد یه دکتر برو
سلام عزیزم مامان شدنت مبارک
اگه رژیم هوش و زیبایی جنین خواستی به کانال ایتام سربزن👇👇👇👇
یک عالمه رضایت داخل کانال هست
@nininazanin
https://eitaa.com/nininazanin
اگه لک نداری خطرناک نیست ولی استراحت کن
آره سعی کن کمتر کار انجام بدی و سرپا باشی
قربونت انشالله خدابرات حفظ کنه عزیزم
استراحت کن ک ب لکه بینی نیفتی هفتت بره من خودم سقط کردم خیلی میترسم سرکاربودم کمرودلم باهم دردمیگرفت مث دلپیچه یکدفه سقط کردم فشاراومده بود روم مواظب خودت باش
استراحت کن برو دکتر
عزیزم رابطه نداشته باش بار سنگین بلند نکن پیاده روی طولانی نکن فقط استراحت
بله خیلیم طبیعیه تا اخرشم داری شیاف پروژسترون بزار
استراحت کن فقط استراحت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.