سلام خانوما
دل درد و کمردرد کم تو هفته من طبیعیه؟

۴ پاسخ

اره عزیزم نگران نباش یکم موردی نداره

من گرفتگی ناچیز شکم دارم کمردرد شدید

اگه جوری باشه بتونی تحمل کنی در حد گرفتگی اره طبیعیه برا هورموناس

سلام گلم
منم امروز تستم مثبت شد سه هفتس کلا دردای پریودی دارم دلدرد و اینا و فک میکنم این طبیعی باشه نگران نباش 😉

سوال های مرتبط

مامان قند من مامان قند من هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۳ ماهگی
مامان آرشا مامان آرشا هفته سی‌وهفتم بارداری