خانوما تو هفته من کمردرد و پهلو درد طبیعیه مثل درد اوایل پریودیه

۴ پاسخ

من وسط کمرم درد میکنه

وااای من کمرم خیلی درد میکنه

اره البته اگه با دراز کشیدن بهتر میشه کلا تا ۱۲ هفتگی همینه بعدش خیلی کمتر میشه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قند من مامان قند من هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری