۷ پاسخ

استراحت کن. منم از اول هفته خیلی کمر درد و دل درد بودم یه دفعه خونریزی کردم و مسافرتم به هیچی دسترسی ندارم فقط شیاف میذارم

نه برا ده روز دیگه نوشته

سونو نرفتی عزیزم؟

تو نرفتی دکتر مامان فندق؟

منم همینطورم 😩😩😩

برام سونو تشکیل قلب برا ده روز دیگه نوشته

بله اگه ضربان قلب دیدین دکتر براتون شیاف مینویسه

سوال های مرتبط

مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته چهلم بارداری