من شکم درد مثل درد پریودی دارم هی میگیره ول می‌کنه طبیعیه؟

۵ پاسخ

دردت خوب شد یا نه؟

اگر میگریه و ول میکنه و دردش مثل پریودی بدون خونریزی و لکه بینی کاملا طبیعی و اینکه با دراز کشیدن اروم میش ولی اگر غیر از این هست برو دکتر ادم میخواد یکی رو راهنمایی کنه اینجوری میگه نه ترس میندازه تو جونش

الان بلاخره طبیعیه یا نه

اصلا طبیعی نیست عزیزم برو دکتر ... علایم سقط هست

اره عزیزم طبیعی هست نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری