خانما من شکم درد میگیره فشار شدید ۵ثانیه بعد ول میکنه ؟؟
طبیعیه ؟

۶ پاسخ

منم همینطوریم

اره طبیعیه منم این جوری بودم
الانم هستم ولی کمتر شده
اگر طولانی شد و درد هاش شدید تر برو پیش دکترت

حالا مونده .بزار چند روز دیک .انگار رحمت کش میخا بیا .نمیتونی سرپا وایسی انگار سنگینه منقبضه 🥵 درذ میگیره و...

من اینطوری بودم رفتم دکتر بهم گفت برو سونو رفتم سونو گفت مشکلی نیست
بخاطر استرسه شما ام احتمال زیاد ماله استرسه
استرست رو کم کن عزیزم

تاوقتی لکه بینی نداری مشکلی نیسته

نشانه ی رشد و‌سلامت جنین نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان 🐥🥺😍 مامان 🐥🥺😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لیمو شیرین🍋 مامان لیمو شیرین🍋 هفته بیستم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری