خانوما دل درد و کمردرد دارم هی میگیره ول میکنه طبیعیه ??
خیلی درد دارم

۵ پاسخ

منم تا یکم سرپا باشم اینجورم. مثل اینکه طبیعیه

منم اینجوریم واقعا دارم نگران میشم

برا منم همنجوریه مثل حالت پریودی
ولی کم

منم درد پریودی داشتم اوایل بارداری

منم اینطورم گاهی طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری