خانوما از دشب خیلی زیر شکم درد و کمردرد دارم ،طبیعیه؟

۳ پاسخ

طبیعیه اگه دردت دائمی باشه برو دکتر

اگه دردت زیاده برو دکتر. من در حد درد پریودی بودم

خیلی زیاد که قابل تحمل نباشه نه عزیزم طبیعی نیست شاید عفونت داری

سوال های مرتبط

مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته هفتم بارداری
مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری
فسقل فسقل قصد بارداری