خانوما تو هفته من کمردرد طبیعیه؟؟؟
از دیشب دارم گهگاهی میاد میره

۴ پاسخ

من از اولش دارم تا الان🤒

اگر شدید نیست اره طبیعی

اره طبیعیه من هنوزم کم و بیش دارم

اره عزیزمم هفتت بره بالاتر خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۳ ماهگی
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وششم بارداری