سلام کسی بیمارستان غرضی سزارین کرده ،با کدوم دکتر وچندشنبه

۲ پاسخ

من با دکتر نیازی سزارین داشتم از همه چیز بیمارستان راضی بودم

متنفرم از بیمارستان قرضی هربار گذرم خورده تا چند روز اعصابم خورد بوده

سوال های مرتبط