خانومای گل بنظرتون آراز .میران . آراد .آرتین کدوم قشنگ تره

۲۳ پاسخ

سلیقه ایه
همش قشنگن 😍
من آراز و آراد رو بیشتر دوست دارم

آراز خوشگلتر

آراز

بنظرم آیاز قشنگتره

من اگه بچم پسر میشد دوست داشتم بزارم میران ♥️

آراد

آراز

آراد و آرتین

آراد قشنگه

آراز.

آراد قشنگه

آراد و آراز

آراز و آراد

آرتین و میران از اون یکی ها کمتر و شیک تره
آراز تو تلفظ یکم کشیده میشه
آراد هم که کلا من دوستش ندارم
برای میران اسم میلان هم قشنگه خاصه

آرادد

واضحا آراد

ارتین و اراد
آراز و میران یه جوریه انگار از فیلم ترکیه ای ها مد شده

آراد

من که آراز انتخاب کردم برا پسرم

آراد

آراز

میران

آراز و آراد

سوال های مرتبط

مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد
مامان دیار مامان دیار ۲ ماهگی