آراز و آراد هم خوبه
اسم دختر من آیناز . ما هم اسم آراز مدنظرمونه 🤤
آراز و آیناز
من آراز و همراز گذاشتم🥰
آراز و آواز
آراز و آواز
آراز و آواز
نواز شیک تره
اراز و نواز
آراز خوبه آواز و نواز نه
با احترام هیچکدام
آوا هم قشنگه
انقدر همآوا هم خوب نیست، گروه سرود که نیستن
آراز و یچیزی بزار هم وزن اسمش
سلام دوستان اگه کسی توی غربالگری بچه ش مشکل چشم داشته باشه میگه با توی انومالی فرقی نداره ؟ مشکل و میگه یانه ولی مشکل چشمی
آراز و آواز
اراز . آواز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.