کسی از سنو سردر میاره ؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

وزن بچت کمه با توجه ب هفتت چن هفته عقب بیستر ب تغذیت برس بگو دکتر پودر لیدی میل بنویسه برات بچت هم سفالیک یعنی طبیعی میتونی بیاری

اره عزیزم ببین وزنش ۴ هفته عقبه

تصویر

طبق این نگاه کن

تصویر

ب نظر من اگ این سنو رو تو 30هفته دادی خوبه وزنش

کسی بوده پیش بیاد براش؟؟؟ قرصی دارویی مینویسن ؟؟ یا چی

من تو 30هفته و پنج روز 1600بود +15درصد ک دکترم گفت خوبه

عزیزم دور سرش مطابق با هفته بارداریت هست اما نوشته دور شکم بچه و پاهاش کوچیکتراز هفته بارداریته،بچه یکم کوچولو مونده.

دقیق چند هفته و چند روزی
وزنش ۱۶۲۰
iugr هم است

فکر میکنم وزن بچه کم باشه

ولی به نظرم وزن بچه کمه

زایمانت طبیعیه چون نوشته سفالیک وزن نی نی هم ۱۶۲۰

سوال های مرتبط

مامان رها سادات مامان رها سادات ۱ ماهگی
مامان ابوالفضل🌟 مامان ابوالفضل🌟 ۱۰ ماهگی