وزن بچت کمه با توجه ب هفتت چن هفته عقب بیستر ب تغذیت برس بگو دکتر پودر لیدی میل بنویسه برات بچت هم سفالیک یعنی طبیعی میتونی بیاری
اره عزیزم ببین وزنش ۴ هفته عقبه
طبق این نگاه کن
ب نظر من اگ این سنو رو تو 30هفته دادی خوبه وزنش
کسی بوده پیش بیاد براش؟؟؟ قرصی دارویی مینویسن ؟؟ یا چی
من تو 30هفته و پنج روز 1600بود +15درصد ک دکترم گفت خوبه
عزیزم دور سرش مطابق با هفته بارداریت هست اما نوشته دور شکم بچه و پاهاش کوچیکتراز هفته بارداریته،بچه یکم کوچولو مونده.
دقیق چند هفته و چند روزی
وزنش ۱۶۲۰
iugr هم است
فکر میکنم وزن بچه کم باشه
ولی به نظرم وزن بچه کمه
زایمانت طبیعیه چون نوشته سفالیک وزن نی نی هم ۱۶۲۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.