خانما لباس برا نینی چنددست بردارم چیا بردارم؟ بگید لطفا

۳ پاسخ

دودست
زیردکمه و بادی باعث میشه بندنافشون اذیت شه و دیر هم بیفته
سرهمی و مانتو شلوار بردار

دو دست بردار کامل زیر پوش و شورت و بلوز شلوار بنظرم استین کوتاه برندار بیمارستانا اکثرا خیلی سرده کلاه نازک هم ببر
لباس خود بیمارستان هم تا چندساعتی بخوای عوض کنی اوکیه

دو دست بردار
یه بادی آستین کوتاه+ بلوز و شلوار
یه سرهمی
یه کلاه یه جوراب یه دستکش

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۲ ماهگی