سلام اونایی ک عقب انداختم از نوزدهم پریود نشدن هیچکدومتون شدین ؟😂
منم ۱۸ باید میشدم هنوز نشدم
اواااااا منم ۱۹ باید میشدم نشدم.۱۹ از ترسم زدم بیبی منفی بود
من ۱۵ باید میبود امروز شد دیگه خواستم برم بی بی چک بزنم تا مهمون دعوت کردم پریود شدم 😓
ببین من ۹روز عقب انداختم اما جرات نداشتم بیبی چک بزنم روز ۱۰ ام پریود شدم
منم هنوز نیومد این دو روزه استرس دارم
نه بابا نترس طبیعیه منم باید ۱۵ ام میشدم ۲۰ ام شدم
منم ۱۹ باید میشدم نشدم 😭😭😭
منم دقیقا نوزدهم باید میشدم😬😬😬
حالا ما این ماه چون بچه ها بستری شدن خونه نبودم ..کلا دو سه بار رابطه داشتیم اونم با کاندوم
منم ۲ روزه عقب انداختم🤦🏻♀️😂
نه گلم ریدی😂😂😂🐣
چون شیر خودمو میدم میگم شاید طبیعیه
البته بعد زایمان اولین بار اون ماه نوزدهم شدم و این ماه هنوز خبری نیست
اگه جلو گیری طبیعی بوده ممکنه ریده باشی
وای از ۱۹ ام نشدی بیبی چک نزدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.