همهجا با اینکه سفالیکه پایینه بیشتر
فک کنم دستاشو تکون میده
کنار ناف و پهلو هام
بچه همش درحال چرخشه همینجوری نمیمونه، من یبار ضربه شو دقیقا روی مثانه حس میکنم،یبارم انگار به معده ام میزنه
مگ سفالیک این نمیشه ک سر بچه پایین باشه پاهاش بالا پس چرا همش از پایین ضربه میزنه ؟
منم بیشتر زیر شکمم خط شلوار هسش میکنم بعضی وقتاروزا میاددور ناف امروز یبار قشنگ پهلومو زد دوباره رف پایین
پایین تر از ناف سمت چپم
من زیر شکمم با سمت راست بغل نافم حس میکنم
من هفته پیش رفتم پیش دکترم سونو کرد گفت سفالیکه ولی همهه جا ضربه میزنه
از تو مثانه گرفته تا زیر دنده هام و حتی گوشه پهلوهام😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.