۷ پاسخ

من همش پاهاشو تو مثانم حس میکنم مدام باید برم دسشویی😄

عزیزم تو هفته های ما حسابی در حال گردش و چرخشه
برا من در طول یه روز عرضی میشه بعد بریچ‌میشه و...

کاش منم می‌فهمیدم بریچه یا سفالیک
از انومالی دیگه سونو نرفتم.

من سمت پهلو راستم ک همزمان پهلو چپمم میزنه هی با خودم میگم نکنه دوقلوهه🤣😭

بریچ یعنی چی

اره ميگن تا هفته ٣٤-٣٥ همش ميچرخه
يه جا نميمونه
از وقتي جاش تنگ بشه ديگه نميتونه بچرخه

منکه ضربه هاشو همش روی واژن حس میکنم
بریچه

سوال های مرتبط

مامان ماهلینم 💖💖 مامان ماهلینم 💖💖 هفته بیست‌وپنجم بارداری