۵ پاسخ

پسر منم بریچ بود نگران نباش میچرخه دقیقا متوجه منظورت میشم کم کم حرکتاش تغییر میکنه جفتمم قدامی

منم دقیقا جفتم قدامیه و مثل شمام

خب عزیزم طبیعیه چون بچه بریچه یعنی پاهاش پایینه و اگه نچرخه تا آخر بارداری باید سزارین بشی

منم جفتم قدامی هست خیلی حس نمیکنم هراز گاهی حس میکنم دکترم گفت از هفته ۲۶ به بعد زیاد حس می‌کنی به خاطر جفتم.

منم همینم از دکترم پرسیدم میگه طبیعیه پاهاش پایینه

سوال های مرتبط

مامان پناه❤️ مامان پناه❤️ هفته سی‌ام بارداری