۴ پاسخ

تو انومالی بهت نگفتن بریچه یا سفالیک ؟ برا من بریچه پایین نافم لگدشو احشاش میکنم

خیلی بده وقتی تو واژن میزنه ترسناکه اوم میگ‌ یهو نیوفته بیاد

طبیعیه عزیزم بچه مدام در حال چرخیدنه

برا منم اونجوریه میزنه ج.ی.ش.م میگیره

سوال های مرتبط