خانما چرا حس میکنم بچم تو واژنم لگد میزنه خیلی میترسم

۶ پاسخ

منم همینجوریم
بچه بریچه

اره بابا منم همینم طبیعیه

بچه منم بریچ شده مثل شما درد داشتم دکتر ترسید سونو نوشت دیدیم دخملی بریچه

يا بريچه يا سفاليكه
واسه من سفاليك بود با دستاش ضربه ميزد قشنگ رو واژنم حس ميكردم

دقیقا منم وقتی دراز میکشم تو واژنم حرکت میکنه😅میترسم در بیاد.... بچت چیه؟؟

ترس چرا طبیعیه حتما بریچه پاهاش پایینه ضربات رو اونجا حس می‌کنی

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نــــــورا ✨🍓🍯 مامان نــــــورا ✨🍓🍯 هفته سی‌ونهم بارداری