چرا من احساس میکنم بچه تو واژنم لگد میزنه

۸ پاسخ

شاید بریچه برا منم بریچه لگداشو تو واژن حس میکنم

من نینیم بریچه همش اونجا لگد میزنه

بچه من سفالیکه با پاهاش که تکون میخوره نافم و اون اطرافه روشکمم مشخصه.. دستاشو که تکون میده تو واژنه انگار

برای منم همین جوره

حتما بریچه هنوز نچرخیده عادیه اینطور حس کنی

سرش پایینه منم همینطوری بودم سنو رفتم گف سرشه

خب فعلا بچه پایین بالا نیومده

منم همینطورم

سوال های مرتبط

مامان رستا و رها💕 مامان رستا و رها💕 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری