حسسسس می‌کنم بچه داره تو واژنم لگد میزنه طبیعیه؟؟

۱۰ پاسخ

بله عزیزدلم طبیعیه

طبیعیه عزیزم
بچهایی ک بریچ هستن حرکتاشون معمولا تو واژن و مقعد حس میشه
شاید جوجتون چرخیده حالت بریچ شده

منم تو واژن میزنه شما هم دردتون میگیره وقتی تو واژن لگد میزنه؟

منم هفتم کمه ولی بعضی وقتا حس میکنم تو واژنمه یا پهلو چپم

منم همینطورم امروز سونو دادم بریج بود همچنان توواژن میکوبونه😄

من بریچ شده همش لگداش تو واژن رو مثانمه

من فک میکنم تو کشاله رانم تکون میخوره

برا من یه بار تو واژنه یه بار رو نافم

بریچ شده

ارع طبیعه

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان هفته سی‌ام بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌ونهم بارداری