منم اینجوریم انگار دستش تو واژنه
با اجازه ی مامان گلمون ک تاپیک گزاشته
من کارم اسباب بازی چوبی و مکعب اسمه
اگر شماهم دوس داشتی اتاق کوچولوتو خوشگل کنی
کافیه بیای تو صفحم
۰۹۳۰۰۹۸۴۴۶۶ روبیکا ایتا بله
منم همین جوریم ، تو انومالی گفتن بچه بریچ هستش برای همونه .
منم اینجوری میشم بعضی وقتها اصلا نترس هیچی نیست منم دوبار اینجوری شدم هر دوبارشم ترسیدم رفتم سنو گفتم شاید سرویکسم کم شده اما هیچی نبود یکی دوروز بعد خوب شدم بچه حالتش عوض میکنه اینجوری حس میکنیم توام اصلا نگران نباش
منننن
منم یه هفته ایی تو واژنم میزد ولی الان خوب شد چرخیده میزنه تو پهلوم😅نگران نباش
بریچ هست عزیزم
مننننن🤦♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.