من بچم سفالیک اینجوری حس میکنم چون سرش پایین
چون بچه بریچه برا منم این شکلیه
سلام برای منم پایینه حرکتاش دکتر که سونو کرد گفت چون پاهاش پایینه طبیعیه
من واژنم درد میکنه اصلا نمیتونم بشینم راه برم
منم خیلی پایینه بالای واژنم حسش میکنم
برا منم خیلی پایینه
دختر همیشه بالا هست وپسر پایین دقیقا منم همیجور بودم همش حس میکردم میخواد دنیا بیا
سلام مامان ابوالفضل من مامان فسقلی هستم اون اکانتم مسدود شد
درخواست میدی بهم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.