بچه ها
بچم مدام تو واژنم لگد میزنه یعنی بریچه ؟

تصویر
۱۰ پاسخ

اره عزیزم
پسر من به مثانم لگد میزد

منم همینطور ولی سفالیکه😩
خداکنه بریچ بشه

اره خدا کنه منم از سفالیک بیام بریچ😀😀

بچه من وقتی بریج بود اونطوری بود
هی مجبور بودم برم سرویس
رو مثانه ام لگد میزد

آره من دیروز رفتم سونو بریچ بود قشنگ انگارپاش وضربه هاش توواژنه 😁

منمممم بعضی روزا از درد واژن اشکم در میاد

ماله منم همین جوریه
گفت بریچه
ببخشید کدوم بیمارستان برای زایمان مد نظر دارید؟

نه من سفالیک ولی میزنه فک کنم با کله😂

منم همین فکرو میکردم ولی سفالیک

اره عزیزم واسه من روزی یکی دوبار میچرخه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌ونهم بارداری