۱۰ پاسخ

مال منم پایینه یعنی خطرناک نیست

والله برا من سفالیکه اونجاها لگد میزنه

عزیز اصلا شاید‌عرضی باشه داره با ارنج میزنه

والا برای منم اکثرا پایین لگد میزنه رفتم سونو دوسه روز پیش گفت سفالیکه

من سفالیکه ولی همینجا لگد میزنه دقیقا. واسه خودمم عجیبه.

برای منم پایین تکون میخوره ولی رفتم سونو سفالیک بود

برا من همه جا لگد میزنه
ولی بربچه ولی خب بیشتر پایینه

مال من سفالیکه
هم پایین میزنه هم بالا

من نمیتونم نظر بدم چون از پایین تا بالا همه جا لگد میخورم 🤷🏻‍♀️

پایین بریچه

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه❤️ مامان پناه❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد