بچم خیلی پایین لگد میزنه خطرناک نیست؟؟

۵ پاسخ

منم همینم عزیزم وقتی میزنه میخوره به باسن و واژنمم

البته مال من لگد نمیزنه چون عرضیه با ارنج محکم میزنه

نی نی منم همینه

نه ممکنه تا 35هفت همین جوری باشه چون پاهاش پایین حرکت هاشو تو واژن حس میکنیم منم همین جوری هستم تا نچرخ همین روزگارمون

ن عزيزم

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد