سلام خانوما بچم پایین لگد میزنه دلیلش چیه

۷ پاسخ

همینطور می‌چرخه هردفه یه جا لگد میندازه

برا منم خیلی پایین حس میشه

نگران نباش عادی هست الان منم اونجوری هستم پایین احساس میکنم

اصلا نترس براهمه همینه انگار

فکر کنم انگار پاهاش میخواد بیاد بیرون آخه هم سرکلاژم هم پساری دارم دهانه رحمم بازه واسه همین میترسم

بریچ شده شاید

حتمابریچ نینی دلیل خاصی نداره اشکالی نداره ک

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد