سلام خانوما همش لگد میزنه تو واژنم دلیلش چیه خطرناک؟؟؟

۵ پاسخ

نه بریچه احتمالا

وای که منم اینجوری ام.بعضی هاش درد داره تیر میکشه.تازه سرکلاژ هم هستم همش میترسم چیزی بشه

نه داره بازي و شادي ميكنه نترس

منم همینطور 🤦‍♀️

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان رستا و رها💕 مامان رستا و رها💕 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری