سلام خانمهایی که بچتون سفالیک هست، ضربات رو کجا حس می‌کنید ؟

۶ پاسخ

زیر سینه هام ، بالای ناف

هنوز هیچ جا

همه جا

من دو سه روز پیش سونو دادم سفالیک بود .الانم ضرباتش زیر سینمه 😵‍💫انگار معدمو هدف گرفته

زیر شکم ، تو واژن ،کنار ران

پوزیشن بچه که الان ثابت نیست ممکنه الان سفالیک باشه دوساعت دیگه نباشه.ولی من انومالی سفالیک بودم کلا تا الان زیر شکمم حس میکنم

سوال های مرتبط

مامان ماهلینم 💖💖 مامان ماهلینم 💖💖 هفته بیست‌وپنجم بارداری