دو سه هفتش وزنم ثابت مونده نگرانم کسی اینجور بوده

۴ پاسخ

منم از ماه ۸ دیگه وزن اضافه نکردم حتی نیم کیلو کمم کردم.

من اینجوری بودم بعد ک رفتم سونو رشد وزن جنین کم بود دور شکمشم ی ذره کم بود 😢

نه عزیزم اگر نی نی خوب وزن گرفته موردی نداره ، من تو این سه هفته ی آخری ۳ کیلو کم کردم چون نمیتونم چیزی بخورم ولی نی نی خوب وزن گرفته و موردی نداره

من ماه پیش اینجور بودم،مشکلی نیس نکران نباش

سوال های مرتبط

مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد