۵ پاسخ

اشکالی نداره منم دوماه وزنم ثابت بوده مهم وزن بچس ک با سونو رشد دکتر چک کنه

نه منم تا ماه ۷ اصلا وزن اضافه نکرده بودم
هیچ مشکلی نداره نگران نباش

نه مشکلی نیست منم اینجوری بودم ی مدت
الان انفجاری دارم اضاف میکنم🙄🫤

الکی استرس نگیر خیلیا کم وزن اضافه میکنن در طول بارداری

اسنپ هفته برو سونو رشد اگه خدای نکرده مشکلی باشه بفهمی

سوال های مرتبط

مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان ✨🐥 ° مامان ✨🐥 ° هفته سی‌ودوم بارداری