۹ پاسخ

من خانه بازی هم میبرمش ولی خیلی حرکاتشو زیر نظر داشتم
وقتی میریم پارک خیلی خوشحال تره چون شلوغ تره و اینکه بچه ها کلا تاب و بیشتر از همه چی دوست دارن
الان ماهی یک بار میریم خانه بازی بقیه روزا میریم پارک
قصد دارم به زودی چند تا خانه بازی ببرم که بیشتر حالت کشف و جست و جو داشته باشه تا اینکه استخر توپ و اینا

اره چنباری بردم خیلیی دوسدارع اون موقه که یه سالش بود برم
هروقت فیلماشو میبینه بازم بریم
ولی خونمون رو جابجا کردیم اومدیم شهردیگ🙂

من بردم خیلی دوست داشت

تهرانی ها خانه بازی معرفی کنید یکی سمت ما بود تا قصدش کردم ببرم بسته شد

من میبرم و خیلی دوست داره .البته هفته ای یکبار یا دوهفته یبار

بله میبرمش خوب بود دوست داره

من میبرم خیلی دوست داره

زرنگ باشمم بتونم ببرم پارک

نه اخه هنوز کوچیکه و متوجه نمیشه تازه یه وقت بچها هولش بدن یا دعواش کنن

سوال های مرتبط