۱۵ پاسخ

اولش حس کردم گوجه هست 🤣🤣🤣🤣

دوباره ختنه میکنه

خیلی وضعش خرابه.چسبندگی داره حتما ببر دکتر.چرااینجوری قرمزه؟

وای خدایا این چسبندگی داره طفلی بچه اذیتع یا خودت پماد بزن اروم آروم جدا کن یا زووود ببر دکتر

کسی بوده اینطوری بوده خوب شده

گوشت اضافه داره

چی هست ؟
کجاست در اومده

ببردکتر عزیزم

پماد بهت نداده ک مرتب بزنی

باید ببری سریع دکتر

دکتر پماد مگه نداده چرب کنی

پمادی چیزی بزن خب بچه نمیتونه اینطوری دستشویی کنه ک اذیت میشه

دکتر میگه التهاب داره خوب میشه

😩😩😩این چیه دیگه😩😩

باید ببری دکتر چسبندگی داره

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها هفته نهم بارداری