قرص آسپرین رو دکتر به شما گفت تا چند هفته مصرف کنید؟

۱۱ پاسخ

۳۶ هفته

36هفته

من دیروز دکتر بودم گفت تا دو هفته هم بخور بعد دیگه نخور

تا۳۶به من گفت

۳۶ هفته تمام

۳۶ هفته حذفش کرد

۳۶هفته قطع میکنند

۳۵ هفته

۳۶ هفته

معمولاً ۲ هفته قبل زایمان قطع میکنند همون ۳۶ هفته

والا یادم نیست انگار گفت تا ۳۰ هفته ولی اینسری برم باز ازش میپرسم
چون میگن واسه زایمان خوب نیست خونتو رقیق میکنه

سوال های مرتبط