خدا فقط خودش صبر و توان مادرارو زیاد کنه
مادر بودن واقعا سخت ترین کار دنیاست بیخود نمیگن بهشت زیر پای مادراست
عزیز دلم انشاالله که بهترین هارو بخواد برات خدا .آرزو نمیکنم که کار برات پیدا بشه که بیشتر خسته و دلشکسته بشی ولی آرزو میکنم و از خدا می خوام همسرت سرش به سنگ بخوره و به خودش بیاد
خب چرا دست بچه هاتو نمیگیری از اونجا فرارنمیکنی؟برو بهزبستی یاکمیته امداد بگو بدسرپرستم کسیو ندارم شاید کمکت کردن
فروزان عزیزم از نظر من ی مادر قوی و زیبایی زیباترین دوست من هستی من بهت افتخار میکنم امیدوارم ی روز بتونم کمکت بکنم و ی کاری ازم بربیاد خواهر عزیزم اصلا دوست ندارم خودتو دست کم بگیری .....
بعضی اتفاقات دست ما نیست نمیتونیمکاری کنیم جز اینکه خدا بهمون صبر بده و راهی جلو پامون بزاره
خداروشاکر باشه با همه سختی هایی که بهت داده عزیزم
همیشه به پایین تر از خودت نگاه کن و شکرگزار باش بابت سلامتی خودت و بچهات خدا بزرگه
مامان آرمان توی گفتگو بهت پیام خصوصی دادم چکش کن لطفن❤️
اصلا پیر نیست پوستت اینطوری نگو
میفهمم حرفاتو اما بزار پسرت بزرگ بشه کیف میکنی از وجودش و مردونگیش
منم الان داغونم .ولی میدونم زنایی هستن که خیلی از من اوضاعشون بدتره ولی ناچارا به ادامه دادن.انشالا کارپیدا کنی
عزیزم خدا قوت.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.