من تو اوج افسردگیم فک کنم 🥲
هیچ لذتی از پسرم نمیبرم همش میگم خدایا من ازت یه بچه اروم خواسته بودم این بچه از روزی ک وارد زندگیم شد یه خاطر خوب نساخته برام همیشه یه چیز جدید برا ارائه داشته الانم ک دوساله میشه به شدت پرخاشگر شده منو میزنه بیرون میریم اصلا همکاری نمیکنه فقط میگه چیزی ک من میخوام رو بکنین اگ نکنیم خودشو میزنه زمین گریه میکنه خونه وسیله ای رو ندیم بهش خودشو میزنه به کولی بازی و وسیله هارو‌میندازه خودشو میزنه ب اینور اونور😵‍💫
اطرافیانم میگن خیلی دعواش کردی یا زدیش اینجوری شده
پیش تراپیست میرم و میگه حق داری ک خسته باشی روحت خسته باشه از این همه اتفاق و حق داری که حوصله ای برا بچه بزرگ کردن نداشته باشی عذاب وجدان داره تیکه پارم میکنه🥲
ب همسن های پسرم نگا میکنم همه اروم همه حرف گوش کن جوری که اینجا میزارن میرن کافه با بچه بیرون چردش همه اینا برا من رویاس هییییچوقت حتی تضورشم نمیتونم بکنم چندین بار گفتم بزار ببرم عادت کنه ولی هربار تا مرز گریه رفتم و ب گوه خوردن افتادم

۱۱ پاسخ

حق داری
اما اکثر بچه ها تو این سن تا ۴ سالگی لجبازی و شیطنت رو دارن
بچه رو مقصر ندون
اینم یه مرحله ای از رشده
فقط نباید تن به خواسته های بیجاش داد و محکم بود
کتک اینام که اصولا عکس عمل میکنه

وای چقد شبیه دختر من،یعنی من دوساله که از جایی رفتن لذت نبردم

همه بچه ها این سن همین طورن عزیزم
دیگه خیلی کم پیش میاد بچه اروم باشه
سعی کن رو خودت کار کنی تا بتونی کنار بیای و به رشد بچه هم ضربه نخوره
منم خیلی از دستش عصبی میشم و گاهی خودمو میزنم به این حد میرسه ولی ولی میدونم باید بیشتر صبوری کنم اگر بچه خوب بخوام تربیت کنم باید خودم صبور و اروم باشم

گلم گاهی طبیعیه ولی اگه زیاد شلوغی وپرخاشگری داره ببر دکتر.دخترجاریمم خیلی شلوغه وپرخاشگره وسایل میشکنه همش گریه وبهونه غذا نمیخوره یه جابند نمیشه اینو اونو میزنه ودادوبیدادمیکنه برده دکتر گفته بیش فعالی داره بهش دارو دادن الان خیلی فرق کرده

ببین نباید باهاش لج کنی لج کنی بدتر می‌کنه همیشه با زبون نرمش کن بیشتر اوقات نتیجه میده و اینکه که بخوای بزور حرف خودتو به بچه تحمیل کنی اون بدترشو انجام میده.مثلا دوست داری فلان کارو باهم انجام بدیم .یا بیرون مثلاً دوست داری خودت راه بری .سوالی ازش بپرس جواب میده

به نظر من چیزی که بهمون خیلی کمک میکنه بریم تمام خصلت ها و رفتار های مربوط به سنشون رو بخونیم و راه های مقابله باهاش رو یاد بگیریم
اینجوری هم غافلگیر نمیشیم هم بهتر میتونیم بگذرونیم اون دوران یا رفتار رو


پسر آروم من ۲ روزه خیلییییی الکی بدون هیچ دلیل یا با دلیل مسخره میزنه زیر گریه های طولانی
من از گپ جی پی تی کمک گرفتم خیلی راه های خوب نشونم داد

عزیزم بچه های ۱۴۰۰ب بعد ۹۰درصد اینجورین ان یکیشم بچه خودم عین بچه توعه . شاید تو صدتا تاپیک اینجوری یدونش بچش خوب باشه. ،خودتو سرزنش نکن بوه های الان زیادی شلوغن

دقیقا منو شوهرمم میگیم ک ما فکر می‌کردیم بچمون آروم باشه ولی اصلا آروم نیست،شبا شوهرم میاد نمیزاره ی چند کلمه صحبت کنیم انقد ک شوهرمو کتک میزنه جایی هم میرم انقد جیغ و داد اصلا زده میشم ک جایی برم حتی خونه مامانم

چقد حرفای دلمو نوشتی😭😭😭😭
منم همیشه میگم خدایا چرا بچم آروم نیس ک بتونم از بچه داری لذت ببرم
وقتی یکی از لذت های بچه داری میگه و اینکه با بچشون میرن بیرون دلم میگیره حسودیم میشه

مثل پسرمن وقتی عروسی یاجایی میرم زهرمارم میشه

عزیزم باید بگم گ پسرمنم اینطوری شلوعه منو ب مرز دیوانگی میبره
ببین حتی دکتر رفتنی شوهرم میگ تنها ببر میگم نمیتونم کنترلش کنم

سوال های مرتبط